5.06.2013

Kreatywna środa! czyli garść inspiracji :) cz. 3

Mało brakowało, a przegapiłabym dzisiejszą "Kreatywną środę", tak dziś jestem zalatana. Ale na szczęście udało mi się wybrać kilka inspiracji, które mam nadzieję, zainspirują Was i zachęcą do kreatywności :)


1. Bardzo lubię oglądać dekoracje stołów na różne przyjęcia i imprezy :) Czasem niewielkim kosztem można wyczarować naprawdę magiczną dekorację, która wprawi gości w zachwyt. Spójrzcie, jak przepięknie prezentują się zwykłe kielichy w tym niezwykłym zastosowaniu:


2. Kable od konsoli czy odtwarzacza mogą przyjmować dwie formy: albo plątać się bezkarnie na podłodze albo... zmienić oblicze Twojego mieszkania w mały, niezwykle harmonijny układ scalony. Bardzo pomysłowe!



3. Rzutem na taśmę, kolejny ciekawy pomysł na ogarnięcie "kabelkowego bałaganu". Niedawno Ada z Lili Naturalnej pokazywała sposób na wykonanie podobnego gadżetu handmade - jeśli jesteście ciekawe - zerknijcie TUTAJ



4. Lubię koty pod każdą postacią, więc temu "skalniakowi" też nie mogłam się oprzeć. Piękna dekoracja ogrodu znów niewielkim nakładem środków. Jak tylko dorobię się ogrodu, na pewno zafunduję sobie takiego kociaka ;)



5. Dzisiaj bez problemu można mieć książki w laptopie, ale czy można mieć laptop w książce? Okazuje się, że można - i to jak pięknie!




6. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym Was na koniec nie skusiła czymś słodkim. Sezon truskawkowy uważam więc oficjalnie za otwarty :) Smacznego!


Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku, nagroda niespodzianka wciąż czeka :)

23 komentarze:

  1. strasznie lubie takie posty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne! wszystko! i ukrycie kabli, i skalniaczek i w ogóle wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł z tym odwróconym kieliszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super inspiracje, szczególnie kociak z kamieni

    OdpowiedzUsuń
  5. truskawki w czekoladzie, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja także uwielbiam takie posty, świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Laptop w książce i sposób na kable są świetne. :) A ostatnie zdjęcie ojj smaka narobiło.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pokrowiec na laptopa :)

    - na allegro, sprzedawca: mega_ch - rzęsy + 1ml kleju (który starczy na kilkanaści aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadłam takie truskawki! ;-)

    Pomysł z kieliszkami jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo te kable są śmieszne :D ciekawe jak je przymocowali ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kieliszki z kwiatkami-zrobię na urodziny jako dekorację stołu.
    Truskawki-codziennie biegam do ogródka, a tam wszystkie zielone-nawet jednej jeszcze nie ma(:

    OdpowiedzUsuń
  12. ten laptop w książce to dobry pomysł na włamywaczy :)
    kto by tam książkę ukradł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - jeszcze taką starą i podniszczoną ;)

      Usuń
  13. Jezu zakochałam się w tym laptopie! Ciekawe czy takie cudeńko można w ogóle gdzieś dostać. Bardzo bardzo fajny post :D. A te truskawki na końcu mmmmmmm pychota i czekolada <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Tymi truskawkami w białej czekoladzie na koniec mnie zabiłaś, mam ślinotok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)