30.07.2012

Biochemia Urody - Serum migdałowe AHA 10% - czyli jak pozbyć się zaskórników


Jakiś czas temu pokusiłam się na zamówienie z Biochemii Urody. Była to moja pierwsza przygoda z półproduktami i sądzę, że nie ostatnia. 
Jako pierwsze zrecenzuję Serum migdałowe z kwasem AHA 10%.
Biochemia Urody opinie BU sposoby na zaskórniki zamknięte wągry na trądzik rozszerzone pory Serum migdałowe coś na zaskórniki kwc serum kosmetyki


Opakowanie: W zestawie otrzymujemy dwa opakowania: plastikowy słoiczek służy do przechowywania zapasu serum i mała, szklana buteleczka do korzystania na co dzień. Buteleczka zawiera kroplomierz, co sprawia, że aplikacja jest higieniczna.

Konsystencja, zapach: Serum przygotowujemy samodzielnie z dostarczonych nam (już odmierzonych) składników. Po zmieszaniu wychodzi serum o płynnej konsystencji, która łatwo się wchłania i nie zostawia filmu na buzi. Zapach lekko cytrynowy, kwaskowaty.

Działanie: Serum migdałowe to prawdziwy cicho-ciemny! Przez 2 miesiące smarowałam nim codziennie buzię, ale efektów nie widziałam żadnych. Nie było łuszczenia, nie było szczypania, wielkich zmian w wyglądzie skóry również. Już się nawet denerwowałam, że kupiłam jakiegoś bubla :) Aż tu nagle, niespodziewanie, po ok. 2,5 miesiącach zobaczyłam, że mam lekko zaczerwienione policzki. Podejrzenie od razu padło na serum. I faktycznie, odstawiłam serum i podrażnienie znikło. Przyjrzałam się jednak mojej skórze dokładniej i… oniemiałam. Zaskórniki zniknęły! Serum powoli, po cichutku wymiotło 90% zaskórników z mojej twarzy (zostały tylko niektóre zaskórniki otwarte czyli tzw. wągry). Buzia była gładka, napięta, a zmarszczki mimiczne lekko spłycone. Coś niesamowitego! Później używałam serum już tylko asekuracyjne – raz w tygodniu. 

Wydajność: serum jest aż ZA BARDZO wydajne. Stosowałam je przez 2,5 miesiąca codziennie, później przez kolejne 2 miesiące – 1x w tygodniu, a i tak zostało mi ok. 60%. Niestety serum jest ważne tylko 8 miesięcy, więc niezużytą resztę będę musiała wyrzucić.

Cena: 28,50 zł/40 ml

Ocena: 5+/6 – serum naprawdę rewelacyjne spełniło swoje zadanie. Do tego brak skutków ubocznych w postaci wysypu, wysuszeń, łuszczeń (jedynie lekkie podrażnienie po 2,5 miesięcznej codziennej kuracji). Z pewnością kupię ponownie, jeżeli będę jeszcze kiedyś miała takie problemy z cerą. Póki co jednak moja buzia jest gładka i czysta.

Uwagi: 
1. Przy stosowaniu serum trzeba pamiętać o kremie z filtrem, żeby nie doprowadzić do powstania przebarwień. Polecam stosować serum w okresie jesienno-zimowym – jest to po prostu wygodniejsze i bezpieczniejsze dla skóry.
2. Ponieważ moja skóra nie przesusza się praktycznie NIGDY mogłam sobie pozwolić na codzienną aplikację serum, jeżeli jednak Waszej skórze zdarza się przesuszyć, radziłabym stosować serum raz na 2-3 dni.

Polecam serdecznie serum, gdy w przyszłości będę miała znów jakiś problem z zaskórnikami (odpukać, bo póki co moja cera ma się super) na pewno po to serum sięgnę. Jest moim nr 1 w walce z zaskórnikami!

9 komentarzy:

  1. Ciekawa recenzja i produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze wlasnie sie na niego czaje ciekawa jestem jak u mnie by sie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  3. hej.moglabys powiedziec mi ile mniej wiecej kropli aplikujesz na twarz? ja ok.9 kropli i to sie tak szybko wchlania ze mam wrazenie ze zamalo..pozatym stosowalam 3 razy tylko i zadnego luszczenia ani szczypania nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Ja stosuję serum w niewielkiej ilości ok. 3 kropli na całą twarz, wchłania się błyskawicznie, co nie znaczy, że jest to za mała ilość :) Tak jak napisałam w poście, na efekty trzeba cierpliwie poczekać - u mnie także nie było łuszczenia ani szczypania, za to po kilku miesiącach cera była w dużo lepsza niż kiedykolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki tej recenzji zaczęłam myśleć o zakupie kwasu migdałowego i sporządzenia toniku bądź serum, bo ostatnio zaskórniki wzięły się za mój nos :( Mam nadzieję, że się ich pozbędę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od lat mam problem z tym świństwem i nic mi na to nie pomaga.Będę musiała bliżej przyjrzeć się temu serum.mogłabyś mi napisac na jak długo starcza taka buteleczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bardzo długo, aż za długo - ja zużywam tylko połowę, resztę muszę wyrzucić ze względu na datę ważności...

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)